Què és la Butaca Jaume Casademont?

La BUTACA JAUME CASADEMONT és un marc de debat que té com a objectiu fomentar l’intercanvi d’idees, la generació de pensament i el diàleg interdisciplinari, entre docents de la Universitat de Girona, persones vinculades al món de la cultura, membres de la societat civil gironina i personalitats rellevants de tots els camps del coneixement humanístic, científic i tecnològic, a la ciutat de Girona.

La Butaca organitza entre dues i tres conferències públiques anuals emmarcades en un cicle i impartides per personalitats destacades d'arreu del món en una disciplina del coneixement.

Aquest projecte és fruit de la col·laboració entre la Fundació Jaume Casademont i l'Ajuntament de Girona, a través de l'Escola Municipal d'Humanitats (EMHU).

Fundació Jaume Casademont