Girona, 28 de juny de 2016

5a EDICIÓ

L’objecte de la convocatòria és el foment d'unes beques per impulsar la producció i exhibició de cultura popular catalana amb la finalitat de crear nous espectacles, moderns, actuals, atractius al públic, i essent capaços de crear sinèrgies amb altres formes de cultura com poden ser les arts plàstiques, la música , el circ, la literatura , els museus, etc.

La necessària conservació dels diferents tipus de cultural popular ha d’anar estretament lligada amb l’evolució i modernització, adaptant-se a les noves realitats temporals i socials i obrint espais a la reflexió.

Les beques a la innovació en Cultura Popular pretenen crear l’entorn adequat perquè les persones o entitats puguin desenvolupar aquesta creativitat i al mateix temps posar-la en pràctica.

Consulta les bases i terminis.

Organitzadors

Fira Associada