Girona, 22 de juliol de 2014

SENSE CONVOCATÒRIA

L’objecte de la convocatòria és crear una beca d’arts escèniques per impulsar la producció de muntatges de teatre en llengua catalana destinats exclusivament al públic infantil i familiar. La beca té com a objectiu promocionar i incentivar la creació d’espectacles innovadors, creatius i de qualitat.

La Beca Primer Acte és impulsada per la Fundació Jaume Casademont, l’Ajuntament de Bescanó, el Festival Temporada Alta  i el Teatre Nacional de Catalunya.

La Beca Primer Acte està integrada dins els Premis Quim Masó a Projectes de Producció Teatral creats a Girona l’any 2007 en memòria de Quim Masó, actor, director i productor de teatre.

L’objectiu d’aquests premis és impulsar la producció i exhibició de muntatges de teatre de text en llengua catalana, a partir de projectes d’escenificació que combinin professionalitat, qualitat i creativitat

Consulta les bases i terminis

Organitzadors