Girona, 29 de novembre de 2014

publicacions i notícies
La cooperativa Empordàlia dona suport a la Butaca Jaume Casademont

La cooperativa Empordàlia productora de Vins i Olis amb seu a Pau (Alt Empordà) serà a partir d’aquest 2012 un dels principals col•laboradors de la Butaca Jaume Casademont que impulsa la Fundació Jaume Casademont, la Universitat de Girona i el Centre Cultural La Mercè.

La Butaca Jaume Casademont és un projecte que pretén la transmissió del coneixement multidisciplinari en camps tant variats com el científic, humanístic o artístic i ho fa a través d’un cicle de conferències amb persones de gran rellevància en aquests camps i amb la posterior publicació de les conferències.

Empordàlia amb aquesta col•laboració dona suport a un projecte cultural de gran prestigi a la ciutat de Girona i que ha tingut ja conferenciants tant rellevants com en Ferran Adrià, Juan Luís Arsuaga, Francesc Mira, José María Ordovàs o Avishai Margalit entre altres.

La incorporació de Empordàlia a la butaca coincidirà amb la conferència titulada “Cèl•lules mare i medicina regenerativa” que es celebrarà el proper 27 de febrer a les 19.30h al Centre Cultural La Mercè i que realitzarà la prestigiosa biòloga Anna Veiga.

També coincideix amb la publicació del segon volum de la Col•lecció Butaca, que recull les conferències realitzades dins aquest cicle els anys 2009 i 2010,.

La cooperativa obsequiarà als assistents a la butaca amb una copa de vi al final de la conferència.

Empordàlia donarà suport a la Butaca Jaume Casademont durant tot el 2012.
Podeu trobar més informació de l’empresa a http://www.empordalia.com/