Girona, 26 de octubre de 2014

publicacions i notícies
Publicat el segon volum de la Col.lecció Butaca

Coincidint amb la primera Butaca del 2012 la Fundació Jaume Casademont ha publicat el segon volum de la Col•lecció Butaca que recull els textos de les conferències realitzades en aquest cicle.

El segon volum inclou les conferències de Jean Clair : “Figures del gegant, de Satan a Satalin”, de José María Ordovás : “Cultura i temps: Arquitectes del genoma” i Joan Francesc Mira, titulada “Un món fet de nacions”

Els llibres es poden obtenir gratuïtament assistint a les conferencies de la Butaca o posant-se en contacte directe amb la Fundació.

També es pot trobar en versió digital, a l’apartat “Publicacions” del web de la Fundació Jaume Casademont.

La Col•lecció Butaca té com a objectiu continuar la transmissió del coneixement de les persones que han assistit a les Butaques i poder així posar-lo a disposició del públic.

Aquesta segona publicació ha estat editada per la Fundació Jaume Casademont, la Universitat de Girona i el Centre Cultural la Mercè de l’Ajuntament de Girona, i ha comptat amb el suport de Dipsalut, la Fundació Agrupació Mútua i la Cooperativa Empordàlia.