Girona, 29 de juliol de 2014

publicacions i notícies
Perejaume serà el convidat a la propera Butaca Jaume Casademont

Perejaume serà el proper convidat al cicle de conferències de la Butaca Jaume Casademont.

L’artista realitzarà la Butaca el proper dimarts 8 de maig de 2012 a les 19.30h al Centre Cultural La Mercè de Girona i portarà per títol : “Això”

Nascut el 1957 a Sant Pol de Mar. De formació autodidacta pren clares influències d'autors com Joan Brossa, amb qui compartirà una obra a cavall entre la pintura i la poesia.

El 2005 fou guardonat amb el Premi Nacional d'Arts Visuals concedit per la Generalitat de Catalunya i l'any 2006 fou guardonat amb el Premi Nacional d'Arts Plàstiques concedit pel Ministeri de Cultura d'Espanya.

Perejaume serà a Girona en el marc de la Butaca per a exposar-nos el seu proper treball.

Les inscripcions són gratuïtes i cal reservar la plaça a través del web de la Fundació Jaume Casademont.

La Butaca comptarà amb el suport de la Cooperativa Empordàlia, que obsequiarà als assistents amb un tast de vi al final de la conferència.