Girona, 20 de abril de 2014

publicacions i notícies
Acord de col•laboració entre la Fundació Escola Emprenedors i la Fundació Jaume Casademont

La Fundació Jaume Casademont ha signat un conveni de col•laboració amb la Fundació Escola Emprenedors, amb seu a Barcelona, per a difondre i promocionar l’esperit emprenedor entre els joves a través dels respectius projectes.

La Fundació Escola Emprenedors donarà suport a les “Beques Joves10” de la Fundació Jaume Casademont que pretén becar projectes amb valor social i impulsats per joves de batxillerat i segon grau de formació professional i que estiguin basats en la cultura de l’esforç.

Per la seva banda la Fundació Jaume Casademont donarà suport al programa “Be an Entrepreneur” impulsat per la Fundació Escola Emprenedors i que pretén promoure l’esperit emprenedor a partir de sessions formatives i conferències realitzades a les escoles i instituts i impartides per joves emprenedors i formadors especialitzats.

Les dues entitats pretenen amb aquest acord sumar sinèrgies i treballar plegades en la promoció de l’Esperit emprenedor entre els joves.

Trobareu més informació sobre l’activitat de la Fundació Escola emprenedors a http://www.escolaemprenedors.org