Butaques

QUINA ERA SERÀ? Del col.lapse digital cap a un nou model social

Benvolguts, benvolgudes,

Ens complau convidar-vos, una any més, a la Butaca Jaume Casademont, enguany, amb un format renovat.

Per aquesta tardor, Genís Roca, empresari i expert en societat i economia digital, proposa una reflexió al voltant de la qüestió “Quina era serà? Del col·lapse digital cap a un nou model social”.

Durant tres dies de tardor la Butaca proposa una reflexió i un debat amb Josep Maria Esquirol, Francesc Torralba i el mateix Genís Roca, sobre quins aspectes definiran el nou model social resultant del canvi d’era que estem vivint. Quins són els aspectes fonamentals que caldrà tenir en compte, posant més èmfasi en l’ètica i el pensament que no pas en l’economia o la tecnologia. Un debat per identificar allò essencial que ha de definir el nostre futur.

Dimecres 27 de setembre a les 19 h
“Indicis del col·lapse digital. L’esgotament del model actual”
A càrrec de Genís Roca, empresari i expert en societat i economia digital

Dimecres 25 d’octubre a les 19 h