Notícies

Ribes de Freser també aposta pel turisme inclusiu amb la posada en marxa de dues rutes.

Divendres, 25.11.2016 07:30h Arreu. ripollèsdigital .cat

Ribes de Freser i la Vall en general vol ser una destinació per al turisme de natura inclusiu. Aquest dijous s’ha fet un primer pas amb la la inauguració de dos circuits adaptats perquè tothom pugui gaudir de la muntanya. Ha estat possible mitjançant una subvenció de la Fundació Casademont i a través de la beca Actívica. La Fundació Itinerarium ha estat la responsable d’implementació d’aquests circuits a Ribes, convertint-se en un circuit inclusiu més de muntanya de la seva Fundació, segons el seu director, Pau Vives.

La ruta urbana està identificada de color blau i la de natura de color rosa. Les dues rutes parteixen de l’Oficina de Turisme i passen pels passejos tot aprofitant els ascensors. Aquest projecte de sumar capacitats consisteix ara per ara en aquest ruta blava, la 38A, de 3’5km amb un desnivell de 136 metres, i en la rosa, la número 38, de 5’8 km, amb un desnivell de 298 metres.

L’ajuntament de Ribes de Freser no descarta ampliar el projecte en un futur.

Etiquetes
Ajuntament, Fundació Casademont, Fundació Itinerarium, Inclusiu, Ribes de Freser, Ripollès, Rutes, Turisme